Balul Bucuriei este un eveniment filantropic cu tradiție în București, unic prin scopul său de a susține cei 170 de copii și tineri afectați de autism, beneficiari ai Asociației Autism Voice ( fosta ATCA). În ultimii trei ani de zile, evenimentul a crescut atât la nivel local, cât și la nivel național, sute de mii de persoane, fizice și juridice, unindu-se, pentru o seară de gală, redirecționând peste 40.000 de euro către programele și serviciile oferite gratuit copiilor afectați de tulburări comportamentale și neuro-psihice.

2019

Dincolo de stele…, a patra ediție a Balului Bucuriei, va fi o seară astrală pe care o propunem publicului larg, o invitație de a vedea dincolo de aparențe, de a ajunge dincolo de stele, unde orice este posibil, unde limitele nu există. Câteva ceasuri ne vom delecta toate simțurile și ne vom reuni pentru o cauză nobilă, într-un spațiu fără gravitație, cu imagini pline de stele, planete și jocuri de lumini.

Program artistic și licitație caritabilă

Va fi compus din invitați surpriză, licitație cu obiecte de valoare și vinuri de colecție și momente tandre ale copiilor cu autism.

Scopul evenimentuluiꓽ

Toate fondurile adunate cu ocazia acestui eveniment vor asiguraꓽ

  • Program de terapie gratuită pentru 35 de copii cazuri sociale
  • Program de evaluare și diagnosticare gratuită pentru 150 de copii cu simptome din spectrul autist
  • Program de training și susținere a 150 de părinți în procesul de recuperare al copiilor lor

Avantajele calității de PARTENER pentru imaginea BRANDULUI dumneavoastră:

  • Asocierea cu Autism Voice, organizație națională activă în domeniul recuperării copiilor cu autism și alte tulburări din spectru din 2008.
  • Asocierea cu un eveniment filantropic de înaltă ținută, devenit tradiție în comunitatea bucureșteană.
  • Crearea de oportunități de comunicare și PR

Evenimentul se bucură de apreciere și vizibilitate la nivel local și național.  În fiecare an are parte de o importantă campanie de comunicare și mediatizare, oferind companiilor partenere posibilitatea de a-și spori reputația și a-și face cunoscute inițiativele de responsabilitate socială prin TV, radio, presă scrisă și on-line.